تاریخ : یک شنبه 25 اسفند 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

باز هفته ای دیگر شد و گالری عکس دیگری از پیشرفت های بازی Skyrim منتشر شد، حالا این Skyrim هستش، خدا عنوان بعدی را از سر بگذرونه. به هرحال امروز برای شما تصاویر زیبایی فراهم کرده ام که دنیای زیبای Skyrim را نشان می دهد. این بار بر روی محیط بازی تمرکز کردیم پس منتشر عکس های خاک بر سری نباشید که این جا جاش نیست.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2014/03/OhKay-no41.jpg



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
تاریخ : دو شنبه 9 دی 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Evolution Studios را اکثر کسانی که هفت سال پیش پس از لانچ PS3 عنوان Motorstorm را تجربه کردند می‌شناسند؛ یک ریسینگ معمولی اما با برخی نوآوری جذاب با توجه به تکنولوژی در دسترس آن زمان.عنوان جدید این استودیوی همزمان با شبیه‌ساز رانندگی نسل حاضر سونی یعنی Gran Turismo 6 معرفی شد که البته یک ریسینگ نسل بعدی و در انحصار PS4 است؛ DriveClub.هر چند که مقایسه‌ی شبیه‌ساز خوش دست Polyphony با DriveClub یک جوک تاریخی است اما مفتخرم عرض کنم که DC با توجه به نمایش‌های زیبایی که در E3 و GC2013 داشت یکی از وارثان این فرنچایز بزرگ در آینده‌ی نه چندان دور خواهد بود.

boxshot

نام : DriveClub

نام سازنده : Evolution Studios

نام ناشر : Sony Computer Entertainment

سبک : شبیه‌ساز رانندگی

پلتفرم : PlayStation 4

تاریخ انتشار جهانی : Q1 سال ۲۰۱۴ میلادی

 



:: موضوعات مرتبط: پیش نمایش بازیها
تاریخ : سه شنبه 26 آذر 1392
نویسنده : مسعود نسکندی



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی
تاریخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود مستند باغ وحش دوبلین بصورت کامل

دانلود مستند باغ وحش دوبلین The Zoo Series 1 Dublin Zoo 2011

| برای اولین بار در بین سایت های ایرانی با کیفیت بالا و حجم مناسب |

| فصل اول و دوم بصورت کامل در ادامه مطلب قرار گرفت |

انجمن جانور شناسی و باغ وحش دوبلین در سال ۱۸۳۰ تاسیس شده است و در سال ۱۸۴۰ بیش از ۴۶ گونه پستاندار و ۷۲ گونه پرنده توسط  باغ وحش لندن به این باغ وحش اهدا شد. این باغ وحش در حال در روزهای یکشنبه پذیرای عموم بوده و سالیانه بیش از ۱ میلیون بازدید کننده در سال دارد. دولت ایرلند این باغ وحش را بسیار وسیع تر از گذشته ( ۲۸ هکتار ) کرده است و تقریبا این باغ وحش به محلی تبدیل شده است که بسیاری از توریست ها و خانواده با رفتن به این مکان زیباترین خاطرات خود را رقم خواهند زد. در باغ وحش دوبلین حیواانات و جانوارن بصورت طبقه بندی شده به زندگی خود ادامه می دهند و از نظر فیزیکی کاملا سالم هستند و توسط دامپزشکان حرفه ای مورد بررسی قرار می گیرند.



:: موضوعات مرتبط: مستند
تاریخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود بازی رمز آلود Elder Sign: Omens 1.3.6 برای اندروید

آماده ی یک بازی پر از هیجان و رمز و معما باشید. Elder Sign: Omens یک بازی جدید و فکری می باشد که به نظر منقدان یکی از بهترین بازی ها می باشد و در سایت ها و مکان های مختلف نمره ی بسیار خوبی گرفته است. در گوگل پلی نیز از بین ۲۲۰۸ رای نمره ی ۴٫۶ را از ۵ کسب کرده است و یکی از بهترین بازی های رمزی می باشد. پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود باریهای اندورید
تاریخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

بازی The Raven Legacy of a Master Thief Chapter II Ancestry of Lies

دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief Chapter II Ancestry of Lies برای PC

| نسخه کامل همراه با کرک معتبر SKIDROW |

*** برای اولین بار میان سایت های ایرانی ***

The Raven Legacy of a Master Thief Chapter II Ancestry of Lies قسمت دوم بازی فوق العاده جذابی است که توسط استودیو Nordic Games ساخته شده و کمپانی KING Art آن را برای PC در سال ۲۰۱۳ منتشر نموده است ، پس از انتشار قسمت موفق قسمت اول این بار نوبت به قسمت دوم رسید که باید دید داستان کلاغ سیاه به کجا کشیده می شود ، این بازی یک بازی اول شخص داستانی و ماجراحویی می باشد که داستان آن مربوط به فردی است در سال ۱۹۶۰ میلادی که در طی داستان با دو نماد از کلاغ سیاه و کلاغ سفید در گیر می باشد. در این بازی شما باید با مسائل زیادی برخورد کنید و مرحله به مرحله آنها را پشت سر بگذارید.



:: موضوعات مرتبط: ماجراجویی
تاریخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> The Bureau XCOM Declassified

بازی The Bureau: XCOM Declassified بعد از معرفی از سوی شرکت ۲K، رسما تایید شد، به طوری که قبلا شایعاتی مبنی بر آن وجود داشت. این بازی Shooter سوم شخص (Tactical shooter)توسط ۲K Marine، استدیو سازنده Bioshcok 2، در دست ساخت می باشد. داستان بازی در سال ۱۹۶۲، زمانی است که جنگ های سرد به اوج خود می رسد و بیانگر رویارویی اولیه سازمان امنیتی XCOM با یک عده ی تخریب گر می باشد. شما در این بازی کنترل یک مامور بخصوص با نام William Carter را در اختیار دارید که باید برای حفظ بشریت در مقابل دشمنان، به کمک تیم ماموران بروید.



:: موضوعات مرتبط: اکشن ماجراجویی
تاریخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Gone Home

Gone Home یک بازی جدید در سبک ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت The Fullbright Company ساخته و برای پلتفرم PC عرضه شده است. داستان بازی از خانه رفته در ژوئن ۱۹۹۵ روایت میشود و درباره خانواده ای به نام Greenbriar  و دختر خانواده است که پس از چند سال تحصیل در خارج وقتی به خانه باز میگردد متوجه میشود که اعضای خانواده ناپدید شده اند و حالا شما باید با کشف معماهای داخل بازی به دختر کمک کنید تا بفهمد که چه بر سرخانواده اش آمده است. یکی از مهمترین ویژیگی های گرافیک بازی Gone Home درباره ی حال هوای سال های تاریک دهه ۹۰ است که به خوبی به چشم می آید. گیم پلی بازی هم به صورت کشف دلیل گم شدن خانواده بوده و از هر نوع مرحله ی مبارزه ای و… چشم پوشی شده است. همچنین شما میتوانید برای کشف معماهای بازی تمامی وسایل خانه را بررسی کنید.



:: موضوعات مرتبط: ماجراجویی
تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود انیمیشن Planes 2013 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن جدید Planes 2013 با لینک مستقیم

هواپیماها (به انگلیسی: Planes) نام پویانمایی محصول کمپانی والت دیزنی (به انگلیسی: DisneyToon Studios) می‌باشد که به کارگردانی کلای هال (به انگلیسی: Klay Hall) ساخته شده است. از دیگر ساخته‌های این کارگردان بزرگ می‌توان به «تینکربل و گنجینه گمشده» اشاره کرد. داستان انیمیشن همانند سری کارتون‌های «ماشین‌ها» و «ماشین‌ها ۲» درباره زندگی وسایل نقلیه می‌باشد. اما این بار دنیای هواپیماها… داستان درباره داستی (به انگلیسی: Dusty) یک هواپیمای کوچک ملخی است که در آرزوی شرکت در مسابقات بزرگ بین هواپیماهاست اما فقط یک مشکل کوچک وجود دارد. داستی از ارتفاع می‌ترسد



:: موضوعات مرتبط: دانلود انیمیشن
تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی
 

http://mihandownload.com/pic13/saeed/cover-ps3-god-of-war-ascension.jpg

| بازی God of War: Ascension برای PS3|


این سری از بازی همانند سری های پیش به سبک اکشن ماجراجویی و سوم شخص ماجراجویی تدوین شده است. یک بازی رایانه ای از سری بازی های خدای جنگ که توسط استودیو سانتا مونیکا ساخته شده و بخش سرگرمی سونی قرار است آن را در ۱۲ مارس۲۰۱۳، به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۳ منتشر سازد. این بازی هفتمین قسمت از این مجموعه می باشد که از نظر داستان یقبل از تمام قسمت های این سری قرار دارد. برای اولین بار در این سری، قابلیت بازی چندنفره تا هشت نفر به صورت آنلاین فراهم شده است. این بازی به طور بی ربطی بر اساس افسانه های یونانی بنا شده است و موضوع اصلی آن شروع به انتقام گرفتن از اسطوره کهن باستانی یونان (آرس) است. هنر پیشه این بازی که همان خدای جنگ است در تکاپو برای گرفتن کنترل و قدرت کراتوس است و کراتوس نیز سعی میکند تا وابستگی ها یا عهد وپیمان (three Furies) خودش رانسبت به خدای جنگ از بین ببرد. گیم پلی این نسخه ی جدید همانند نسخه های پیشین ساخته شده است اما در نسخه جدید تمرکز اصلی ، بر combo های داخل بازی بنا شده است به صورتی که شما با استفاده از حرکات تلفیقی زیادی شروع به کشتن دشمنانتان میکنید در حالی که این ویژگی درنسخه های پیشین یکی از نقطه های دلگرم کننده بازی نبود و شما بیشتر با حرکات ساده مشغول به کشتن دشمنانتان میشدید.



:: موضوعات مرتبط: ps3
تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Space Hulk

بازی Space Hulk یک بازی جدید در سبک اکشن و استراتژیک است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Full Control Studios ساخته و برای  پلتفرم PC عرضه شده است. بخش تک نفره بازی بر اساس Sin of Damnation ساخته شده است. که شامل سه  ماموریت جدید و ۱۲بازی از بخش کلاسیک است.



:: موضوعات مرتبط: اکشن استراتیژیک
تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Batman Arkham Asylum

بازی بسیار زیبای batman arkham asylum یک بازی اکشن سوم شخص در سال 2009 توسط کمپانی Rocksteady ساخته و توسط کمپانی Eidos Interactive برای کنسول های ps3 , xbox 360 و pc منتشر شد. داستان بازی از جایی شروع می شود که بتمن جوکر را پس از آخرین نقشه و دسیسه اش دستگیر می کند و تصمیم می گیرد که او را برای زندانی کردن به آرخام ببرد. با توجه به آخرین حمله ی جوکر به زندان گاتهام، قسمت اعظمی از زندان این شهر تخریب شد و به همین دلیل تعداد زیادی از زندانیان نیز به آرخام منتقل شدند. پس از گذشتن مدت کوتاهی از زندانی شدن جوکر در تیمارستان Arkham، او با کمک شخصی به نام Harley Quinn از زندان فرار و تمام زندانیان را نیز آزاد می کند و درهای تیمارستان را می بندد و بتمن و کمیسر گوردون را درون تیمارستان گرفتار می کند. بازی های این سری، از فیلم های بتمن الهام گرفته شده است.



:: موضوعات مرتبط: اکشن ماجراجویی
تاریخ : دو شنبه 4 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Saints Row IV

 

بازی Saints Row IV یک بازی در سبک (Action, Adventure) است که در سال 2013 توسط شرکت Volition, Inc ساخته و در همان سال توسط شرکت Deep Silver روانه بازار گردید. رئیس جمهور امریکا باید کره زمین را در مقابل مهاجمان فضایی، توسط ابزار و اسلحه های عجیبی که در اختیار دارد نجات دهد. بازی Saints Row IV سبکی عجیب و در عین حال جالب را برای اولین بار ارائه کرده است. بازی یکی از بزرگترین بازی های Open-World که تا کنون ساخته شده است محسوب میشود با این تفاوت که سراسر بازی شما با موجودات فضایی روبرو میشوید که به کره زمین تجاوز کرده اند. شما نقش رئیس جمهور ایالات متحده را ایفا می کنید و با این شخصیت وارد بازی میشوید. داستان بازی ۵ سال بعد از نسخه قبلی بازی اتفاق می افتد. اکنون دار و دسته Saintها دارای مقام سیاسی و درجات نظامی بالایی از طرف دولت شده اند و جزو ساکنین کاخ سفید به حساب می آیند. آن ها از سوی حکومت وظیفه دارند تا با استفاده از نیروها و قدرت های اثبات شده خویش، از زمین در مقابل هجوم بیگانگان محافظت کنند.



:: موضوعات مرتبط: اکشن ماشینرانی موتورسواری ماجراجویی
تاریخ : شنبه 2 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Killer is Dead | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Killer is Dead برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.41 – CFW 4.46 |

| برای اولین بار میان سایت های ایرانی دانلود با لینک مستقیم |

تاریخ انتشار۲۰۱۳/۰۸/۲۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41
ایدی بازی : BLUS31186
حجم فایل: ۵٫۳۱ GB

گوئیچی سودا معروف به Suda51، از جمله بازیسازانی است که تا به حال عناوین منحصر به فرد زیادی را در این صنعت ساخته است. اکنون، او و تیمش در استودیوی Grasshopper Manufacture بازی جدیدی به نامKiller is Dead ساخته اند. Killer is Dead بیشتر شبیه کابوسی است که به سبک راک ساخته شده است! موندو زاپا (Mondo Zappa) به شکل شخصیت های دهه ۶۰ میلادی طراحی شده و لباسی بسیار براق دارد و حالت موهایش همانند جیمز باند (James Bond) است. او همانند سایر شخصیت های اصلی بازی های ساخته شده توسط GM دارای یک Katana است که در برخی صحنه ها به یک بازوی مکانیکی نیز تبدیل می شود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



:: موضوعات مرتبط: ps3
تاریخ : شنبه 2 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Saints Row IV | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Saints Row IV برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۸/۲۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۷٫۸۱ GB

عناوین ماجرایی Open-World که اکنون جایگاه ویژه ای در میان بازیسازان و بازیکنان دارد، که بخش عمده ای از محبوبیت خود را مدیون سری بزرگ و خوش سابقه GTA است که چندی دیگر قرار است نسخه جدید آن راهی بازار شود. پس از موفقیت های چشمگیر این سری، IPهای جدیدی با استفاده از فرمول GTA شکل گرفته و توانسته اند برای خود اعتباری دست و پا کنند. مجموعه Saints Row از همان عناوینی است که توانست با استفاده از عناصر تضمین شده و کمی هم طنز به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.  SR IV در حالی در نمایشگاه PAX 2012 معرفی شد که سازندگان آن هنوز از موفقیت های کسب شده توسط نسخه قبلی به خود می بالیدند. موفقیت کسب شده توسط The Third تنها به نمرات و نقدهای آن محدود نشده و از نظر تجاری هم به خوبی توانست هزینه های راه اندازی پروژه بعدی را هموار کند که خوشبختانه این اتفاق افتاد و SR IV با تغییرات عمده ای برای PC منتشر شد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



:: موضوعات مرتبط: اکشن ماشینرانی موتورسواری ماجراجویی
تاریخ : جمعه 1 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود فیلم مستند Making of Last of Us با لینک مستقیم

 | مستند مراحل ساخت بازی Last of us برای اولین بار میان سایت های ایرانی |

نام فیلم : Making of Last of Us
سال تولید : ۲۰۱۳
ژانر : مستند
کیفیت : خارق العاده Bluray 1080p
فرمت : mp4
حجم : ۱٫۵ GB
مدت زمان : ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبان : انگلیسی
زیرنویس : ندارد



:: موضوعات مرتبط: مستند
تاریخ : جمعه 1 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود بازی Last of Us برای PS3 با لینک مستقیم

*** قابل اجرا بر روی CFW 4.41 – CFW 4.30 – CFW 3.55***

*** برای اولین بار میان سایت های ایرانی ***

| نسخه کامل و اصلی DUPLEX بازی + DLC Unlocker |

*** نسخه کم حجم ۲۷GB به پست اضافه شد ***

و پس از چند سال انتظار بازی استثنایی و فوق العاده Last of Us توسط کمپانی قدرتمند و مطرح Naughty Dog به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 3 در سال ۲۰۱۳ انتشار یافت.
یک بازی فراتر از انتظار ! که بدون شک شروع کننده نسل جدیدی از بازی های رایانه ای و البته می توان آن را به منزله ی یک خداحافطی با شکوه با کنسول های محبوب پلی استیشن ۳ در نظر گرفت ، Last of Us یک هیجان مطلق با چاشنی ترس به همراه صحنه های سراسر دراماتیک و احساسی را به گیمرها الحاق می کند ، این بازی آخرین قدرت نمایی و شاهکار Naughty Dog در PS3 می باشد که به بهترین شکل ممکن آن را انجام داده است ، اگر با سری بازی های این کمپانی آشنایی داشته باشید حتما می دانید که عنوان های ساخته شده در این استودیو همگی از ساختار فوق العاده حرفه ای ، ماندگار و تحسین بر انگیز برخوردار بودند که سرآمد آنها بدون تردید سری بازی های Uncharted است ، بعد داستانی Last of Us چیز جدیدی نیست که تا به حال نشنیده باشیم ! داستان در مورد یک پدر و دختر است که با اوضاع پیچیده ای که در جهان به وجود می آید سعی در زنده ماندن دارند ، این بازی به زیبایی هر چه تمام تر عشق میان این ۲ را به یکدیگر و همچنین تلاش آنها را برای ادامه زندگی به تصویر می کشد تا جایی که طراح ارشد بازی معتقد است در طول بازی ۳ بار اشک گیمرها را در خواهد آورد ! ، Last of Us از تمامی بازی های اکشن که تا به حال تجربه کرده اید حقیقتا یک سر و گردن بالاتر است و شاید روزی این بازی را در لیست برترین بازی های رایانه ای تاریخ ببینیم پس به هیچ وجه آن را از دست ندهید !



:: موضوعات مرتبط: ps3
تاریخ : جمعه 1 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Lost Planet 3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Lost Planet 3 برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۸/۲۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۷٫۹۱ GB

Lost Planet نامی نیست که بازیکنان با شنیدن آن هیجان زده شوند. پس از عرضه دو نسخه که چندان هم عالی از کار درنیامدند، خیلی از ما انتظار عرضه دنباله ای از این بازی به این زودی ها را نداشتیم. اما Capcom بازی Lost Planet 3 را معرفی کرد. این بازی فضایی تفاوتی نسبت به نسخه های قبلی دارد و اتمسفر اکشن آن، شرایطی مانند بازی Dead Space را به وجود آورده است. داستان بازی بر اساس اکشن و حالت های Survival Horror نوشته شده و همین موضوع باعث جذاب تر شدن این بازی نسبت به نسخه های قبل شده است. بعد از عرضه دو نسخه از این سری از بازی ها، بازیکنان در نقش شخصیتی به نام جیم (Jim) قرار می گیرند. او عضو یکی از اولین کلونی هایی است که راهی سیاره یخ زده E.D.N III شده و یکی از کارگرانی است که با کار کردن زیاد و جمع آوری پول، سعی می کند زندگی خوبی را برای همسرش به ارمغان بیاورد. داستان بازی بیشتر درباره این شخصیت است و بازیکنان با مشکلات او در جریان بازی مواجه می شوند. صحنه های بازی و انیمیشن های صورت شخصیت ها در جذابیت داستان نقش بسیار مهمی دارند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…



:: موضوعات مرتبط: xbax
تاریخ : جمعه 1 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Flashback | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Flashback برای XBOX360

قابل اجرا بر روی کنسول های JTAG |

تاریخ انتشار:۲۰۱۳/۰۸/۲۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
تصویر: XBLA
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۱٫۹۴ GB

Ubisoft به تازگی نسخه ی HD بازی قدیمی Flashback برای Xbox360 منتشر کرده است. نسخه ی HD بازی Flashback بر اساس Flashback The Quest for Identity که در سال ۱۹۹۲ برای کنسول آمیگا منتشر شده بود ساخته شده است. این بازی یک عنوان علمی تخیلی می باشد که کمپانی  Ubisoft بعد از بیست سال دوباره آن را زنده کرده است . داستان بازی در مورد شخصیتی به نام Conrad B می باشد که همانند باقی قهرمانان قدیمی حافظه ی خود را از دست داده و درگیر ماجراهای عجیبی می شود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



:: موضوعات مرتبط: xbax
تاریخ : جمعه 1 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Lost Planet 3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Lost Planet 3 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.46 |

| برای اولین بار میان سایت های ایرانی دانلود با لینک مستقیم |

تاریخ انتشار۲۰۱۳/۰۸/۲۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46
ایدی بازی : BLUS31020
حجم فایل: ۱۵٫۴۴ GB

Lost Planet نامی نیست که بازیکنان با شنیدن آن هیجان زده شوند. پس از عرضه دو نسخه که چندان هم عالی از کار درنیامدند، خیلی از ما انتظار عرضه دنباله ای از این بازی به این زودی ها را نداشتیم. اما Capcom بازی Lost Planet 3 را معرفی کرد، این بازی فضایی تفاوتی نسبت به نسخه های قبلی دارد و اتمسفر اکشن آن، شرایطی مانند بازی Dead Space را به وجود آورده است. داستان بازی بر اساس اکشن و حالت های Survival Horror نوشته شده و همین موضوع باعث جذاب تر شدن این بازی نسبت به نسخه های قبل شده است، بعد از عرضه دو نسخه از این سری از بازی ها، بازیکنان در نقش شخصیتی به نام جیم (Jim) قرار می گیرند، او عضو یکی از اولین کلونی هایی است که راهی سیاره یخ زده E.D.N III شده و یکی از کارگرانی است که با کار کردن زیاد و جمع آوری پول، سعی می کند زندگی خوبی را برای همسرش به ارمغان بیاورد، داستان بازی بیشتر درباره این شخصیت است و بازیکنان با مشکلات او در جریان بازی مواجه می شوند. صحنه های بازی و انیمیشن های صورت شخصیت ها در جذابیت داستان نقش بسیار مهمی دارند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



:: موضوعات مرتبط: ps3
تاریخ : جمعه 1 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Puppeteer Demo | تاپ 2 دانلود

دانلود دمو بازی Puppeteer برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار:۲۰۱۳/۰۸/۲۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: pkg
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 4.21
حجم فایل: ۵٫۷۳ GB

یکی از بازی های انحصاری جدیدی که برای PS3 در دست ساخت است، Puppeteer نام دارد و قرار است نسخه کامل این بازی در ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۳ منتشر شود. بازی درباره پسری بدون سر است! او یک قیچی جادویی را می دزد و به وسیله آن می تواند برای خود سرهای مختلف داشته باشد. او با این قیچی جادویی، می تواند سرها را ببرد و برای خود سر جدیدی بدست بیاورد. اگر شما بازی های اکشنی مانند Call of Duty را زیادی بازی کرده باشید، با بریدن سر مشکلی نخواهید داشت! البته این موضوع به این معنا نیست که بازی یک عنوان Hack and Slash با خشونت بسیار زیاد باشد. روند بازی کاملاً برعکس این موضوع است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



:: موضوعات مرتبط: ps3
تاریخ : جمعه 1 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> DuckTales Remastered

 

بازی کامپیوتری و کم حجم DuckTales جزو عناوین معروف NES محسوب می شود که در سال ۱۹۸۹ در سبک Platformer برای این کنسول عرضه شده بود. اکنون استودیوی WayForward نسخه Remastered و بازسازی شده آن عنوان را برای PC ساخته است. بازی همان سبک و سیاق گذشته خود را داشته و یک Platformer دو بعدی است که البته این بار با فضای پس زمینه سه بعدی همراه است. کاراکترها حالتی کارتونی داشته و با دست طراحی شده اند، موسیقی های ۸ بیتی نسخه اصلی برای نسخه جدید بازسازی شده و این بار شاهد صداگذاری کاراکترها از طرف صداگذارهای Disney نیز خواهیم بود. همچنین ویژگی های جدیدی چون مرحله آموزشی، بخشی به نام موزه و قابلیت شنا کردن در انبار پر از پول Scrooge نیز به بازی اضافه شده اند.



:: موضوعات مرتبط: کم حجم ماجراجویی
تاریخ : جمعه 1 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Space Hulk

 

بازی Space Hulk یک بازی جدید در سبک اکشن و استراتژیک است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Full Control Studios ساخته و برای  پلتفرم PC عرضه شده است. بخش تک نفره بازی بر اساس Sin of Damnation ساخته شده است. که شامل سه  ماموریت جدید و ۱۲بازی از بخش کلاسیک است.



:: موضوعات مرتبط: اکشن استراتیژیک
تاریخ : جمعه 1 شهريور 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

همانطور که می دانید کنفرانس سه کمپانی بزرگ صنعت بازیEA , مایکروسافت و سونی در جریان نمایشگاه Gamescom برگزار شد که در این قسمت می توانید این کنفرانس ها را با ۳ کیفیت دانلود کنید

Gamescom-2013-logo



:: موضوعات مرتبط: اخباربازی تریلر پیش نمایش بازیها
تاریخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود بازی Splinter Cell Blacklist برای PC با لینک مستقیم + کرک

دانلود بازی Tom Clancy’s Splinter Cell Blacklist برای کامپیوتر

| نسخه کامل Deluxe Edition همراه با کرک معتبر RELOADED |

بازی اکشن و فوق العاده جذاب Splinter Cell Blacklist که در استودیو بازیسازی Ubisoft ساخته شده و برای PC در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است ، در نسخه جدید شش ماه پس از اتفاقات Conviction دنبال می شود ، سم فیشر شخصت اصلی و محبوب بازی که در این نسخه بسیار پخته تر و حرفه ای تر شده بار دیگر با انگیز شخصی پا به میدان نبرد می گذارد ، نیروهای آمریکایی در بیش از نصف جهان مستقر شده اند و کنترل نظامی شهرها را بر عهده گرفته اند ، سم که سرکردگی یک گروه نظامی و گردآوری شده ایالات متحده آمریکا را بر عهده دارد وظیفه آنها مقابله با تروریسم و دور کردن کشورها از جنگ است ، آنها قصد دارند لیست سیاهی تهیه کننده که نام تمام تروریسم ها در آن قرار دارد ، گیم پلی و گرافیک بازی دچار تغییرات گسترده ای شده و میل سازندگان به سمت اکشن شدن بازی کاملا در بازی مشخص است ، همچنین Splinter Cell Blacklist از موتور گرافیکی Unreal Engine 2.5 بهره برده و نکته ای که در آن جالب به نظر می رسد استفاده از زبان فارسی در بازی است ، این بازی از سایت معتبر IGN موفق به دریافت نمره فوق عالی ۹٫۲ از ۱۰ شده است



:: موضوعات مرتبط: اکشن ماجراجویی
تاریخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Internet Download Manager | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Internet Download Manager v6.17.8 Final

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از هزاران کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت می باشد. IDM سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت، فایل ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت را به طور جداگانه انجام می دهد. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار
تاریخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Street Fighter x Tekken

 

دو بازی قدیمی و خاطره انگیز در زمینه بازی های تن به تن این بار با همدیگر آمیخته شده اند و تاریخی ترین بازی در این زمینه را خلق کرده اند. در این بازی شخصیت های دو بازی Street Fighter و Tekken آمیخته شده و با یکدیگر روبرو می شوند. در این بازی شخصیت های بازی Street Fighter که از بازی Street Fighter IV از تکنولوژی تبدیل ۲بعدی به تکنولوژی روز دنیا و آپدیت های جدید بهره برده اند، با شخصیت های کمپانی Capcom که می تواند به Mishima و Nina William اشاره کرد به نبرد می پردازند و رقابتی بیشتر از زیبا، خاطره انگیز را خلق می نمایند.



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود نسخه جدید گوگل کروم   Google Chrome 29.0.1547.57 Final

نسخه نهایی Google Chrome 29.0.1547.57 Final چند ساعت پیش منتشر شد و می توانید آنرا در ادامه مطلب دانلود نمایید تا جزء اولین نفراتی باشید که از این نسخه جدید استفاده می کنند.



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار
تاریخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

طی این مدت شایعاتی شنیده می شد مبنی بر این که Castlevania: Lords of Shadow 2 با تاخیر عرضه می شود . حال سرانجام کونامی رسما این خبر را تایید کرد و اعلام کرده است که این عنوان که در ابتدا قرار بود در اواخر سال ۲۰۱۳ عرضه شود تا ماه فوریه ۲۰۱۴ به تاخیر افتاده است.

تاریخ انتشار دقیق Castlevania: Lords of Shadow 2 بیست و هشتم فوریه ۲۰۱۴ ذکر شده است و این عنوان برای پلتفرم های PS3, Xbox 360, و PC منتشر خواهد شد.

این بازی قسمت دوم این سری می باشد که توسط استدیوی اسپانیایی MercurySteam در حال ساخته شدن است و این بار چهره ای خون آشام از گابریل بلمونت را خواهم دید.

Castlevania Lords of Shadow 2



:: موضوعات مرتبط: تاریخ انتشار
تاریخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

یکی از IP های جدیدی که سونی دیشب معرفی کرد بازی Shadow of the Beast می باشد که در سبک H & S قرار دارد . این بازی با یک تریلر عجیب معرفی شد که در ادامه می توانید این تریلر را دانلود و مشاهده کنید .

1377031452 sotb ps4 signature art copia jpg 1400x0 q85 Gamescom 2013: تریلر بازی Shadow of the Beast منتشر شد

بازی Shadow of the Beast یک بازی قدیمی و مختص کنسول آمیگا بود که در سال ۱۹۸۹ توسط Reflections Interactive برای این کنسول منتشر شد . بعد ها هم زمزمه هایی در مورد بازسازی این عنوان به گوش می رسید که ساعاتی قبل سونی این بازی را برای کنسول نسل بعد خود به طور انحصاری معرفی کرد .



:: موضوعات مرتبط: تریلر
تاریخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

پس از مراسم گیمزکام،سونی از رنگ های متفاوت کترلر DualShock4 Ps4 رونمایی کرده است که در ادامه ی مطلب می توانید این تصاویر را مشاهده نمایید.

DS4 Magma Red 3 250x166 با تصاویری از رنگ های متفاوت کنترلر Ps4 همراه شوید



:: موضوعات مرتبط: ps4
تاریخ : سه شنبه 29 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

The Bureau XCOM Declassified | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

| برای اولین بار میان سایت های ایرانی دانلود با لینک مستقیم |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۸/۲۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۹٫۴۶ GB 

XCOM جزو سری بازی های محبوبی به حساب می آید که چند سالی در خواب بود و با Enemy Unknown دوباره بر سر زبان ها افتاد، اما قبل از آن ۲K یک نسخه اکشن از این بازی را در دست ساخت داشت که مدت ها خبری از آن شنیده نشده بود، بعد از سال ها سکوت آن ها The Bureau XCOM Declassified را به میدان آوردند که دیگر یک عنوان استراتژی نیست و یک اکشن بسیار جالب به نظر می رسد، آقای مورگان گری کارگردان این بازی، با حرف هایش همه را قانع می کند که TB XD واقعاً ارزش بازی کردن را دارد، شما باید به مأمور ویژه آقای ویلیام کارتر سلام کنید. او در خط مقدم این بازی قرار دارد و شخصیت اصلی خواهد بود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



:: موضوعات مرتبط: اکشن
تاریخ : دو شنبه 28 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Goblin Defenders

Goblin Defenders یک بازی کم حجم جدید در سبک استراتژیک Tower Defence است که در سال ۲۰۱۳ ساخته و برای  پلتفرم PC عرضه شده است. در بازی Goblin Defenders باید در برابر جن هایی که برای دستبرد به مخازن شما از زوایای مختلف حمله می کنند دفاع کنید همچنین بعد از چندین باری که جن ها حمله میکنند غول ها و رئیسان حمله میکن. شما باید بهترین استراتژی ممکن را برای ساخت برج ها محک و قوی و چیدمان آن ها داشته باشید. در طول بازی Goblin Defenders هشت هیولا ویژه و پنج رئیس هیولا رو در رو می شوید که باید آن ها را نابود کنید. در بازی هر چقدر که به جلو بروید بازی سخت تر میشود و از هر طرف به شما حمله میکنند که شما باید با بهترین انتخاب برای آپدیت سلاح ها را انجام دهید تا بتوانید جن ها و رئیس هایشان را از پای درآورید.



:: موضوعات مرتبط: کم حجم ماجراجویی
تاریخ : دو شنبه 28 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Mark Of The Ninja Special Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mark Of The Ninja Special Edition برای PC

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۸/۱۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۲٫۲۵ GB

بازی آرکید Mark of the Ninja داستان نینجایست از قبیله هیسومو که قبیله آنها مورد حمله قرار می‎گیرد و استادش را گروگان می‎گیرند و پس از آزاد کردن استادش رئیس قبیله به او می‎گوید که این حملات توسط Hessain Service بوده و قصد بدست آوردن گنجهایی قبیله هیسومو را دارد. در این بازی خبری از اره برقی و انوع و اقسام سلاح‎های مثل بازی Shank نیست و همانطور که می‎دانید نینجاها ترجیح می‎دهند هدف خود را غافلگیر کنند و از بین ببرند و سازندگان این بازی به خوبی این موضوع را درک کرده و روی این موضوع مانور دادند. در ضمن باید بگیم وقتی در تاریکی هستید اکثراَ دشمنانتان قادر نیستند شما را ببینند ولی همیشه این طور نیست و با رد کردن مراحل متوجه می‎شوید در تاریکی هم امنیتی نخواهید داشت.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



:: موضوعات مرتبط: اکشن ماجراجویی
تاریخ : دو شنبه 28 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Privacy Eraser Pro | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار Privacy Eraser Pro v9.88

Privacy Eraser Pro ابزاری قدرتمند در زمینه پاکسازی ردپای اینترنتی شما و فعالیت های گذشته کامپیوتر می‌باشد. این نرم افزار تنها با یک کلیک به شما اجازه پاک کردن کوکی، تاریخچه، کش، آدرس یو آر ال، پسورد ذخیره شده، فایل های index.dat، فایل های ویندوز، فولدر Temp، اجرا و جستجو، باز و ذخیره کردن تاریخچه و … را می دهد. به واسطه تنظیم و برنامه ریزی این نرم افزار نیز شما قادر خواهید بود تا نرم افزار را به طور اتوماتیک و سر وقت و روزی معین جهت پاکسازی ردپاهای موجود در ویندوز اعزام نمایید. این نرم افزار به قسمت های مختلف سیستم که در آن ها اطلاعات ذخیره سازی می شوند نظارت می کند و در صورت وجود اطلاعاتی که وجود آن ها ممکن است کاربران را دچار مشکلات امنیتی سازد را پاکسازی می کند. پاکسازی Cache فایل های مرورگر IE، پاکسازی فایل های History در این مرورگر، پاکسازی کوکی های ذخیره شده و آدرس های ذخیره شده در AddressBar، پاکسازی فایل های موجود در پوشه Temporary Files، پاکسازی فایل های اضافی سیستمی موجود بر روی هارد دیسک و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار
تاریخ : دو شنبه 28 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Reef Shot | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Reef Shot برای PC

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۸/۱۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: شبیه سازی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۶۳۴ MB

اگر دوست دارید غواصی در دریا و عکس گرفتن از موجودات دریایی را تجربه کنید بازی Reef Shot این امکان را برای شما فراهم کرده است. شما به عنوان یک عکاس باید از صخره های مرجانی ، ماهی ها ، لاک پشت ها و هرچیزی که به شما ماموریت داده می شود به صورت حرفه ای عکس بگیرید.  در عین حال باید مراقب خطرات زیر دریا مثل کوسه ها و… باشید. گرافیک بازی با توجه به حجم کم بازی خیلی خوب می باشد به گونه ای که حس میکنید در اعماق دریا در حال غواصی کردن هستید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



:: موضوعات مرتبط: کم حجم ماجراجویی
تاریخ : دو شنبه 28 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

Deep Black | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Deep Black برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار:۲۰۱۲/۰۸/۲۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: pkg
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
حجم فایل: ۴٫۵ GB

Deep Black که در نگاه اول به بازی Crysis شبیه است و این شباهت چندان بی دلیل نیست، بازی سبکی همانند این بازی محبوب دارد و ساخته کمپانی قدرتمند آلمانی Biart Studio است. بازی سبکی اکشن اول شخص دارد و بسیار هیجان انگیز است. داستان بازی چنین این است که دنیا برسر قدرت دچار درگیری شده است و هرکسی ادعای رهبری می کند و تمام فرماندهان نیروهایی برای خود تدارک دیده اند تا دنیا را به تصرف خود درآورند. وظیفه شما مقابله با این افراد بدخواه است و باید در مقابل آنها ایستادگی کنید تا دنیا را از گزند این افراد حفظ کنید و به شورش ها پایان دهید. در بازی از مدرن ترین و جدیدترین تجهیزات جنگی مثل اسلحه های لیزری و تفنگی و چت پک ها و …. استفاده شده است و قابلیت جدیدی نسبت به سایر بازی ها در این بازی وجود دارد که می توانید در اعماق اقیانوس ها غواصی کنید و می توانید از لوازم مدرن غواصی در مأموریت های خود استفاده کنید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



:: موضوعات مرتبط: ps3
تاریخ : دو شنبه 28 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود بازی جذاب ETERNITY WARRIORS 2 v4.0 مخصوص آندروید

دانلود بازی جذاب ETERNITY WARRIORS 2 v4.0 برای آندروید

ETERNITY WARRIORS 2 نسخه دوم بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید منتشر شده است ، ماجرا این بازی از قرار است که شما با استفاده از نیروهای اهریمنی و قوی خود باید تمام دشمنان را نابود کنید شما می بایستی شهر را از وجود دشمنان پاکسازی کنید و ماموریت ها و وظیفه ی خود را به درستی به پایان برسانید این بازی از گرافیک بالایی برخوردار بوده از گیم پلی بسیار عالی نیز برخوردار می باشد



:: موضوعات مرتبط: دانلود باریهای اندورید
تاریخ : دو شنبه 28 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 August 2013

دانلود Windows 7 Ultimate SP1 x86x64 Integrated August 2013

*** جدیدترین نسخه منتشر شده ۱۰۰% سالم و تست شده ***

در این مطلب جدیدترین نسخه از ویندوز ۷ جهت دانلود برای کاربران عزیز پی سی دی با لینک مستقیم قرار می گیرد.
نسخه ویندوز۷ Ultimate می باشد و دارای دو ورژن ۳۲ و ۶۴ بیتی می باشد. همچنین نسخه فعلی تا تاریخ ۱۶ آگست ۲۰۱۳ بروز شده است و نیاز به هیچگونه آپدیت پس از نصب نمی باشد.
این ویندوز به صورت اورجینال بوده و هیچ قسمت آن دستکاری نشده است.



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار
تاریخ : دو شنبه 28 مرداد 1392
نویسنده : مسعود نسکندی

دانلود بازی Starhawk برای PS3 با لینک مستقیم

دانلود بازی Starhawk برای کنسول PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.30 – CFW 4.46 |

Starhawk بازی هیجان انگیز و فوق العاده زیبایی که توسط استودیو LightBox Interactive به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 3 ساخته و منتشر شده است ، اگر بر اساس نام بازی، انتظار دارید Starhawk همان Warhawk در فضا باشد، تقریباً درست فکر کرده اید ولی همه ماجرا این طور نیست. استودیوی Lightbox از اعضای سابق سازنده بازی محبوب Warhawk تشکیل شده و ایده های بسیاری از آن بازی قرض گرفته است. سازندگان المان های بسیار جدیدی را هم در آستین داشته اند. اول از همه، بخش Campaign برای قسمت Single Player طراحی شده که در آینده دور، در فضا به سبک وسترن ساخته می شود. Starhawk در آینده ای بی قانون شکل می گیرد که ساخت کلون بسیار افزایش یافته، خصوصاً در دوره ای که The Rush نامیده می شود ، بازی Starhawk را می توانید در ادامه مطلب به صورت رایگان دانلود کنید …



:: موضوعات مرتبط: ps3
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 49 صفحه بعد
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی . دانلود بازی . دانلود نرم افزار و دانلود فیلم رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/12/6 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09157308494 با تشکر از مدیریت سایت :MMB

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار بازیها و آدرس masoud200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.